Košík je prázdný {{ pocetPolozek }} ks    {{ suma }} Kč
EvolutionGroup.cz   Reklamace

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci

1.    Stačí se Přihlásit ke svému účtu. Pokud jste přihlášeni, pokračujte na Můj účet ( v pravém horním rohu klikněte na svou e-mailovou adresu). 
Každý zákazník, který u nás provedl objednávku, je automaticky registrován a má přístup ke svému účtu. Heslo najdete ve vašem e-mailu. Pokud nemůžete heslo dohledat, zašleme vám heslo nové: Zapomenuté heslo
Heslo opište přesně, nekopírujte jej. Pozor na velká a malá písmena.
2.    Zvolte Reklamace.
3.    Otevře se vám seznam vašich objednávek a zakoupených produktů. Vyberte výrobek, který chcete reklamovat a zvolte jednu ze 3 možností:
•    Výměna zboží ve lhůtě 14 dnů
•    Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
•    Oprava zboží

4.    Klikněte na tlačítko reklamovat.
5.    Zobrazí se vám reklamační formulář, ten prosím vyplňte a klikněte na tlačítko Odeslat reklamaci. 
6.    O zpracování reklamace budete informováni na váš e-mail. 
7.    Zboží k reklamaci odesílejte vždy na adresu:

EVOLUTION GROUP CZ s.r.o.
Dolní náměstí 6
466 01 Jablonec nad Nisou



VÝMĚNA ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Zakoupili jste prsten, který velikostně nesedí? Nebo jste vybrali náušnice v barvě, kterou obdarovaná nerada? Nic se neděje. Zboží vám rádi vyměníme. Stačí, když nám produkt do 14 dnů zašlete zpět na naši adresu spolu s vyplněným formulářem pro výměnu zboží. V případě výměny zboží za jiné v hodnotě nad 1499 Kč se poštovné neúčtuje, pouze případná dobírka ve výši 40 Kč. Je-li hodnota měněného zboží nižší než 1499 Kč účtujeme poštovné a případnou dobírku dle našich podmínek o dopravě. Zvolte si i způsob dopravy a napište jej do poznámky "Požaduji". Jakmile nám balíček dorazí, co nejdříve vám pošleme šperk dle vašeho výběru.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Klikli jste nedopatřením na jiný produkt? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 14 dnů poslat zboží zpět. Jen vás prosíme, šperk nevybalujte z původních obalů. V případě vrácení šperku, u kterého byla na Vaše přání upravena velikost, se příplatek za úpravu nevrací.

OPRAVA ZBOŽÍ
Zakoupili jste u nás šperk, ale vykazuje nějakou vadu? Na každý šperk máte 2 roky záruku*, při jeho poškození Vám jej rádi opravíme. Samozřejmostí je i možnost opravit šperk po záruční lhůtě za úhradu. Zaregistrujte na svém účtu reklamaci a zašlete šperk na adresu uvedenou výše. 

* Záruka na šperk se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu. 
Záruka se nevztahuje na vady šperku vzniklé důsledkem opotřebení způsobeného obvyklým užíváním - oxidace šperku, poškrábání, otěr zlacení a rhodiování atd. Šperk musí být dodán k opravě kompletní. 
Záruka se také nevztahuje na vady šperku vzniklé nevhodným zacházením a mechanickým poškozením, jako např. deformace šperku, násilné přetržení řetízku, rozbití krystalů, ulomení dříku náušnic atd. 

Video návod - jak postupovat při reklamaci

 

 




REKLAMACE

• Jak mohu reklamovat zboží?
Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ .

• Nedaří se mi přihlásit do svého účtu. Co mám dělat?
Zkuste resetovat heslo: https://www.evolutiongroup.cz/zapomenute-heslo/ . 
Pokud se Vám nepodaří přihlásit se ke svému účtu, vyplňte reklamační formulář a pošlete společně se šperkem.

• Jaká je lhůta pro vrácení / výměnu zboží?
Zboží můžete vrátit či vyměnit v zákonné lhůtě 14 dnů.

• Chci zboží vrátit. Pošlete mi kód pro zpětné vrácení zásilky?
Bohužel, pokud zboží vracíte nebo jej chcete vyměnit za jiné, dopravné hradíte Vy, zpětné kódy pro vrácení zásilek neposkytujeme.

• Na jakou adresu mohu reklamované zboží poslat?
Evolution Group CZ s.r.o., Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Balíček s reklamovaným zbožím vždy označte číslem reklamace.

• Dorazil mi šperk, který je poškozený. Jak mám postupovat?
Pokud Vám šperk dorazil z nějakého důvodu poškozený, moc nás to mrzí a rádi bychom to co nejdříve napravili. Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ a u objednávky zvolte výměnu zboží. Do poznámky nám napište, že šperk dorazil s vadou. Následně poškozený šperk zašlete na adresu: Evolution Group CZ, Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Jakmile nám balíček od Vás dorazí, pošleme Vám nový, bezvadný kus zboží.

Jelikož je v tomto případě chyba na naší straně, rádi Vám uhradíme náklady na dopravné.

• Můj šperk potřebuje vyčistit. Mohu ho poslat k Vám?
Jelikož máte na náš šperk 2 roky záruku, rádi se Vám o něj postaráme. Ať už šperk vykazuje nějakou vadu nebo jej chcete pouze vyčistit, postupujte opět podle pokynů k reklamaci: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ . V tomto případě zvolte „Oprava zboží“.

• Jak mám zabalit šperk, který chci reklamovat?
Šperk ponechte v původní krabičce, tu obalte bublinkovou fólií nebo vložte do bublinkové obálky a zašlete na naši adresu.
Prosíme, neposílejte šperky jen v obyčejné obálce, mohlo by se stát, že přepravou dojde k poškození obálky a šperk se ztratí. Pokud chcete mít jistotu a pojistit se proti ztrátě zásilky u České pošty, je nutné poslat šperk ve speciální obálce, jako cenné psaní. 

• Zakoupil/a jsem u Vás náušnice, ale jednu jsem ztratil/a. Mohu si u Vás objednat pouze 1 ks náušnice?
V tomto případě nám zavolejte na tel.: 483 313 122 nebo napište na sales@evolutiongroup.cz, domluvíme se.

99%
zákazníků nás doporučuje na základě recenzí portálu Heureka.cz
  • Vždycky jsem moc spokojena, krásné zboží, výborné ceny a rychlost dodání
    Ověřený zákazník
    24.04.2024
  • Rychle doručení
    Ověřený zákazník
    24.04.2024
  • Rychlé doručení Krásně zabalené
    Ověřený zákazník
    23.04.2024

Kup teď

Inspirace pro Vás

EvolutionGroup.cz spokojení zákazníci

Sledujte nás