Košík je prázdný {{ pocetPolozek }} ks    {{ suma }} Kč
EvolutionGroup.cz   Často kladené otázky

Často kladené otázky

OBJEDNÁVKA

• Jak si u Vás mohu objednat zboží?
Objednávka je velmi jednoduchá. Stačí u vybraného zboží kliknout na tlačítko „Přidat do košíku“.
V košíku následně zadáte způsob platby, dopravy a své osobní údaje.

• Nevím si s objednávkou rady. Mohu Vám zavolat?
Samozřejmě, rádi Vám s objednávkou pomůžeme. Zavolejte nám na tel.: 483 313 122.

• Objednávku jsem si rozmyslel/a. Jak ji mohu zrušit? 
Zavolejte nám nebo napište na sales@evolutiongroup.cz .

• Vytvořil/a jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný potvrzující e-mail. Jak je to možné?
Mohlo se stát, že jste uvedl/a chybný e-mail, který obsahuje překlik. Prosím napište nám na sales@evolutiongroup.cz nebo zavolejte na tel.: 483 313 122, překontrolujeme, zda nám objednávka v pořádku dorazila a zda je chybka skutečně jen v e-mailové adrese.

• Jaká je na zakoupený šperk záruční doba? 
Na šperky se vztahuje záruka 2 roky.

• V balíčku nebyla tištěná faktura. Kde ji najdu? 
Faktura Vám přijde v elektronické podobě na Váš e-mail.

• Bude zakoupený šperk dárkově zabalen?
Stříbrné i zlaté šperky jsou balené v originální krabičce, ke které Vám dodáme i dárkovou taštičku. Ke šperku se Swarovski nebo Preciosa krystaly či s říčními perlami navíc obdržíte také certifikát pravosti. Samostatné stříbrné řetízky a bižuterní šperky jsou pouze v sáčku bez krabičky.

                              

DOPRAVA A PLATBA

• Jak mohu šperk zaplatit?
Objednávku můžete uhradit kartou online, bankovním převodem nebo na dobírku. V případě dobírky při převzetí balíčku můžete platit hotově nebo kartou přímo na místě (na poště či na pobočce Zásilkovny).

• Nedaří se mi zaplatit kartou / převodem. Zašlete mi platební údaje pro platbu z účtu?
Pokud se Vám z nějakého důvodu nedaří uhradit objednávku přes platební portál GoPay, nezoufejte. Do Vašeho e-mailu jsme Vám zaslali potvrzení Vaší objednávky a dole najdete též číslo našeho účtu, na které můžete platbu odeslat. Nezapomeňte jako variabilní symbol uvést číslo Vaší objednávky.

• Mám objednávku v hodnotě nad 1 499 Kč, přesto je mi účtováno poštovné. Přitom by poštovné mělo být pro objednávky nad 1 499 Kč zdarma. Jak je to možné?
Poštovné zdarma skutečně platí pro objednávky, které mají hodnotu alespoň 1 499 Kč. Objednávku je však nutné uhradit předem ( kartou, převodem), tato akce se nevztahuje na dobírku.

• Jaké přepravní společnosti používáte?
Šperk Vám odešleme Českou poštou nebo na vybranou pobočku Zásilkovny, ale také GLS službou.

• Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?
Všechny objednávky se snažíme vyexpedovat co nejrychleji to jen jde, abyste je měli co nejdříve u sebe. Pakliže vytvoříte objednávku do 12:00 hodin dopoledne, zároveň ji uhradíte on-line platbou nebo bude zaslána na dobírku, balíček odešleme ještě týž den. Přepravní společnost Vám pak zásilku doručí obvykle do 2 pracovních dní.

• Mohu si šperk vyzvednout osobně?
Určitě. Vaši objednávku si můžete osobně vyzvednout na naší provozovně Evolution Group CZ na adrese Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Sídlíme v 1. patře a zastihnete nás tu každý všední den od 7:00 do 15:30 hodin.

• Zakoupil/a jsem u Vás šperk, ale zboží mi ještě nebylo doručeno. Kde mohu zjistit stav zásilky?
Jakmile balíček odešleme, dorazí Vám do e-mailu informace, že byla Vaše objednávka právě vyexpedována. V tomto mailu najdete také číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.
Pokud z nějakého důvodu číslo balíčku v e-mailu nemáte, neváhejte nám zavolat na tel.: 483 313 122, rádi Vám stav zásilky vyzjistíme.
 

O ŠPERCÍCH

• Kde se dozvím rozměry šperku?
Rozměry šperku jsou vyobrazeny na okótované fotografii v detailu produktu. Zároveň jsou rozměry zmíněny také v popisu šperku, či parametrech.

• Jsou náušnice prodávány v páru nebo po kuse?
Veškeré náušnice prodáváme vždy jako pár. Cena je tedy za pár náušnic.

REKLAMACE

• Jak mohu reklamovat zboží?
Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ .

• Nedaří se mi přihlásit do svého účtu. Co mám dělat?
Zkuste resetovat heslo: https://www.evolutiongroup.cz/zapomenute-heslo/ . 

• Jaká je lhůta pro vrácení / výměnu zboží?
Zboží můžete vrátit či vyměnit v zákonné lhůtě 14 dnů.

• Chci zboží vrátit. Zašlete mi kód pro zpětné vrácení zásilky?
Bohužel, pokud zboží vracíte nebo jej chcete vyměnit za jiné, dopravné hradíte Vy, zpětné kódy pro vrácení zásilek neposkytujeme.

• Na jakou adresu mohu reklamované zboží poslat?
Evolution Group CZ s.r.o., Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Balíček s reklamovaným zbožím vždy označte číslem reklamace.

• Dorazil mi šperk, který je poškozený. Jak mám postupovat?
Pokud Vám šperk dorazil z nějakého důvodu poškozený, moc nás to mrzí a rádi bychom to co nejdříve napravili. Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ a u objednávky zvolte výměnu zboží. Do poznámky nám napište, že šperk dorazil s vadou. Následně poškozený šperk zašlete na adresu: Evolution Group CZ, Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Jakmile nám balíček od Vás dorazí, pošleme Vám nový, bezvadný kus zboží.

Jelikož je v tomto případě chyba na naší straně, rádi Vám uhradíme náklady na dopravné. Lze se také domluvit předem o zaslání zpětného kódu a odeslání k nám přes Zásilkovnu.

• Můj šperk potřebuje vyčistit. Mohu ho zaslat k Vám?
Jelikož máte na náš šperk 2 roky záruku, rádi se Vám o něj postaráme. Ať už šperk vykazuje nějakou vadu nebo jej chcete pouze vyčistit, postupujte opět podle pokynů k reklamaci: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ . V tomto případě zvolte „Oprava zboží“. Stejný postup zvolte i po záruční době dvou let, jediná změna je v tom, že oprava nebo vyčištění šperku je zpoplatněno.

• Jak mám zabalit šperk, který chci reklamovat?
Šperk ponechte v původní krabičce, tu obalte bublinkovou fólií a zašlete ve větší obálce na naši adresu.

• Zakoupil/a jsem u Vás náušnice, ale jednu jsem ztratil/a. Mohu si u Vás objednat pouze 1 ks náušnice?
V tomto případě nám zavolejte na tel.: 483 313 122 nebo napište na sales@evolutiongroup.cz, domluvíme se.

• Mohu se se šperkem koupat, sprchovat a spát?
Rozhodně Vám to nedoporučujeme. Životnost zakoupeného šperku prodloužíte právě tím, pokud zabráníte styku s vodou, parfémem nebo lakem na vlasy. Určitě je odložte při koupelích v lázních nebo wellness aktivitách. Též na kontakt s lidským potem může výrobek reagovat oxidací povrchu, doporučujeme jej sundat na sport. Před spaním je ideální šperk odložit.

• Mám alergii na šperky. Co byste mi doporučili?
Žádný z našich šperků neobsahuje přídavek niklu, mohou jej tak nosit i alergici bez obavy z podráždění pokožky.

• Jak mohu zjistit velikost prstýnku?
Mrkněte sem: https://www.evolutiongroup.cz/jak-urcit-velikost-prstenu/ . 

• Líbí se mi náušnice typu „pecka“. Co to znamená?
Náušnice typu pecky jsou jednoduchým šperkem hodícím se pro každou ženu. Jedná se o náušnice, které nejsou visací a zapínají se nejčastěji na šroubek, balonek nebo puzetu. Najdete mezi nimi jednoduché tvary i originální designy.

• Šperk disponuje „ab efektem“. Co to znamená?
Krystal s ab efektem disponuje speciální vrstvou pokovení, která způsobuje různé vizuální efekty při rozdílných světelných podmínkách. Krystal v závislosti na světle může mít barvu čirého krystalu, modrou i zlatou. Efekt nese název Aurore Boreale – polární záře.
                                                   
                       

99%
zákazníků nás doporučuje na základě recenzí portálu Heureka.cz
  • Vždycky jsem moc spokojena, krásné zboží, výborné ceny a rychlost dodání
    Ověřený zákazník
    24.04.2024
  • Rychle doručení
    Ověřený zákazník
    24.04.2024
  • Rychlé doručení Krásně zabalené
    Ověřený zákazník
    23.04.2024

Kup teď

Inspirace pro Vás

EvolutionGroup.cz spokojení zákazníci

Sledujte nás