Již brzy změníme název na PAVONA! Ale nebojte – naše šperky, služby a kvalita zůstávají stejné. Děkujeme, že jste s námi. ♡

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci?

Připravili jsme pro vás snadnou cestu pro vytvoření reklamace prostřednictvím odkazu na konci článku, kde jednoduše vyberete z možností tu, která vám vyhovuje. 

Na výběr máte tři možnosti:

  • Vratka-odstoupení od smlouvy - vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
  • Výměna - výměna zboží ve lhůtě 14 dnů
  • Reklamace - oprava zboží

Odkaz vás pak přenese do našeho reklamačního systému. 

V následujících krocích již budete vedeni tímto reklamačním systémem k zadání všech potřebných informací.

Je praktické si předem připravit číslo objednávky a případně číslo účtu, na které budete chtít poslat peníze zpět, pokud budete zadávat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

 

Vzhledem k tomu, že máme nový e-shop a tudíž nové číslování objednávek, tak pokud zadáte číslo objednávky ještě ze starého e-shopu, které začíná číslem 110, tak reklamační systém ji odmítne jako neznámou. Nic si z toho nedělejte, i tak můžete reklamaci podat, stačí kliknout na větu "Nepamatuji si číslo objednávky". Budete požádání o zadání e-mailu pro "ověření e-mailové adresy" a zaslání Vašich objednávek. Další okénko vám sdělí, že došlo k zaslání objednávek na váš e-mail. V tomto okně rovnou zadáte "Založit případ ručně" a dál budete pokračovat ve vyplňování. Zde již bude možné doplnit staré číslo objednávky a vše odeslat.

O zpracování reklamace budete postupně informováni na váš e-mail. 

Zboží k reklamaci odesílejte vždy na adresu:

EVOLUTION GROUP CZ s.r.o.
Dolní náměstí 6
466 01 Jablonec nad Nisou


Podrobné informace:

VÝMĚNA ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Zakoupili jste prsten, který velikostně nesedí? Nebo jste vybrali náušnice v barvě, kterou obdarovaná nerada? Nic se neděje. Zboží vám rádi vyměníme. Stačí, když nám produkt do 14 dnů zašlete zpět na naši adresu spolu s vyplněným formulářem pro výměnu zboží. V případě výměny zboží za jiné v hodnotě nad 1400 Kč se poštovné neúčtuje, pouze případná dobírka ve výši 40 Kč. Je-li hodnota měněného zboží nižší než 1400 Kč účtujeme poštovné a případnou dobírku dle našich podmínek o dopravě. Zvolte si i způsob dopravy a napište jej do poznámky. Jakmile nám balíček dorazí, co nejdříve vám pošleme šperk dle vašeho výběru.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Klikli jste nedopatřením na jiný produkt? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 14 dnů poslat zboží zpět. Jen vás prosíme, šperk zabalte do původních obalů. V případě vrácení šperku, u kterého byla na vaše přání upravena velikost, se příplatek za úpravu nevrací.

OPRAVA ZBOŽÍ
Zakoupili jste u nás šperk, ale vykazuje nějakou vadu? Na každý šperk máte 2 roky záruku*, při jeho poškození vám jej rádi opravíme. Samozřejmostí je i možnost opravit šperk po záruční lhůtě za úhradu. 

* Záruka na šperk se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu. 
Záruka se nevztahuje na vady šperku vzniklé důsledkem opotřebení způsobeného obvyklým užíváním - oxidace šperku, poškrábání, otěr zlacení a rhodiování atd. Šperk musí být dodán k opravě kompletní. 
Záruka se také nevztahuje na vady šperku vzniklé nevhodným zacházením a mechanickým poškozením, jako např. deformace šperku, násilné přetržení řetízku, rozbití krystalů, ulomení dříku náušnic atd. 

REKLAMACE

• Jaká je lhůta pro vrácení / výměnu zboží?
Zboží můžete vrátit či vyměnit v zákonné lhůtě 14 dnů. V případě, že jste si při nákupu připlatili prodlouženou lhůtu pro vrácení, potom je možné šperk nepoškozený a nenošený vrátit do 90 dnů od zakoupení.

• Chci zboží vrátit. Pošlete mi kód pro zpětné vrácení zásilky?
Bohužel, pokud zboží vracíte nebo jej chcete vyměnit za jiné, dopravné hradíte Vy. Zpětné kódy pro vrácení zásilek poskytujeme pouze v případě, že šperk byl poškozen ihned po převzetí a vykazuje výrobní vadu.

• Na jakou adresu mohu reklamované zboží poslat?
Evolution Group CZ s.r.o., Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Balíček vždy označte číslem reklamace.

• Dorazil mi šperk, který je poškozený. Jak mám postupovat?
Pokud vám šperk dorazil z nějakého důvodu poškozený, moc nás to mrzí a rádi bychom to co nejdříve napravili. Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci. V tomto případě máte nárok na zaslání zpětného kódu Zásilkovny o který si požádejte e-mailem na marketing@evolutiongroup.cz. Do poznámky nám napište, že šperk dorazil s vadou. Následně poškozený šperk zašlete na adresu: Evolution Group CZ, Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. V případě získaného zpětného kódu od nás, pouze stačí šperk zabalit do původního obalu a odnést na nejbližší výdejní místo Zásilkovny. Tam vám na balíček vytisknou štítek a odešlou k nám. Jakmile nám balíček od vás dorazí, pošleme vám nový, bezvadný kus zboží. Jelikož je v tomto případě chyba na naší straně, rádi vám uhradíme náklady na dopravné.

• Můj šperk potřebuje vyčistit. Mohu ho poslat k vám?
Jelikož máte na náš šperk 2 roky záruku, rádi se vám o něj postaráme. Ať už šperk vykazuje nějakou vadu nebo jej chcete pouze vyčistit, postupujte opět podle pokynů k reklamaci. V tomto případě zvolte „Oprava zboží“.

• Jak mám zabalit šperk, který chci reklamovat?
Šperk ponechte v původní krabičce, tu obalte bublinkovou fólií nebo vložte do bublinkové obálky a zašlete na naši adresu.
Prosíme, neposílejte šperky jen v obyčejné obálce, mohlo by se stát, že přepravou dojde k poškození obálky a šperk se ztratí. Pokud chcete mít jistotu a pojistit se proti ztrátě zásilky u České pošty, je nutné poslat šperk ve speciální obálce, jako cenné psaní. 

• Zakoupil/a jsem u vás náušnice, ale jednu jsem ztratil/a. Mohu si u vás objednat pouze 1 ks náušnice?
V tomto případě nám zavolejte na tel.: 483 313 122 nebo napište na sales@evolutiongroup.cz, domluvíme se.